Taisyklės ir sąlygos
Perskaitykite internetinės parduotuvės MyGift.lt taisykles ir sąlygas. Jei turite klausimų, susisiekite su mumis.
Šios sąlygos įsigalioja nuo 2022 06 10.
I BENDROSIOS NUOSTATOS
§1. SĄVOKOSMyGift.lt - internetinė parduotuvė, kurią rasite adresu www.mygift.lt, kur pirkėjas gali įsigyti internetinėje parduotuvėje parduodamas Prekes ir Skaitmeninį turinį ir kur pardavėjas teikia Skaitmenines paslaugas elektroninėje parduotuvėje.
Prekė - fizinis produktas/daiktas, kuris yra Pirkėjo ir Pardavėjo pirkimo-pardavimo sutarties objektas ir kuriuo galima prekiauti (parduoti) bei kurį galima įsigyti elektroninėje parduotuvėje MyGift.lt.
Skaitmeninis turinys - skaitmeninio turinio paslauga, kuri nėra perduota materialioje laikmenoje, kuria galima prekiauti (parduoti) ir kurią galima įsigyti svetainėje MyGift.lt.
Naudotojas - fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, turintis paskyrą svetainėje MyGift.lt.
Klientas - fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, perkantis svetainėje MyGift.lt.
Vartotojas - pirkėjas, kuris yra fizinis asmuo, sudarantis sutartį su pardavėju internetinėje parduotuvėje MyGift.lt, tiesiogiai nesusijusią su jo komercine ar profesine veikla.
ĮMONĖ MyGift.lt / PARDAVĖJAS - MGD Sp. z o.o., kuri ya įtraukta į Lenkijos už ekonomiką atsakingo ministro tvarkomą centrinį Lenkijos Respublikos ekonominės veiklos ir informacijos apie ekonominę veiklą registrą, kurios registruota buveinė yra Varšuvoje, Księcia Ziemowita g. 53, 03-885, įregistruota Nacionaliniame teismų registre (KRS): Nr. 0000907615, mokesčių identifikacijos kodas (NIP): 5242921338, įmonės kodas (REGON): 389293667. Registruota buveinė yra Varšuvoje, Księcia Ziemowita g. 53, 03-885, Lenkija. Kontaktinė informacija: info@mygift.lt. Telefono numeris: +370 37999357.
Skaitmeninė paslauga - Paslauga, leidžianti Klientams/Pirkėjams įsigyti prekes ir skaitmeninio turinio paslaugas iš MyGift.lt prekių ir skaitmeninio turinio asortimento.
Lankytojas - fizinis asmuo, juridinis asmuo ar juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuris apsilanko svetainėje MyGift.lt neprisijungęs kaip Vartotojas arba neturėdamas paskyros svetainėje MyGift.lt.
Grafikos darbas - kūrinys, kaip apibrėžta 1994 02 04 Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme (suvestinis tekstas, 2006 m. Įstatymų leidinys, Nr. 90, pozicija 631 su pakeitimais).
Verslininkas - fizinis asmuo, juridinis asmuo ir organizacinis vienetas, kuris nėra juridinis asmuo ir kuriam atskiru teisės aktu suteikiamas teisinis veiksnumas, vykdantis verslą savo vardu, kuris naudojasi MyGift.lt internetine parduotuve savo verslo tikslais.
Verslininkas vartotojo teisėmis - fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, kai iš tos sutarties turinio yra aišku, kad ta veikla nėra profesinio pobūdžio, kuri atsiranda dėl jo verslo veiklos objekto, remiantis Centrinio registro ir informacijos apie verslo veiklą nuostatomis.
Vartotojų teisės - 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių apsaugos įstatymas (2014 m. Įstatymų leidinys, punktas 827, su pakeitimais).
Taisyklės - šios Parduotuvės taisyklės ir sąlygos, kurios skaitmeninių paslaugų atžvilgiu yra 2002 m. liepos 18 d. Įstatymo dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis (2002 m. Įstatymų leidinys, Nr. 144, punktas 1204, su pakeitimais) 8 straipsnyje nurodytos taisyklės ir nuostatos.
§2. Teisinis pagrindas
Skaitmeninė paslauga teikiama remiantis šiomis Taisyklėmis ir Sąlygomis bei galiojančiais Lietuvos teisės aktais.
§3. Techniniai reikalavimai
Norint naudotis svetaine MyGift.lt reikia:
- turėti kompiuterinį įrenginį su įdiegta internetine naršykle, kurios nustatymai leidžia prisijungti prie MyGift.lt internetiniu adresu www.mygift.lt, taip pat kuris leidžia priimti ir naudoti slapukus bei leidžia prijungti įrenginį prie interneto tinklo,
- turėti aktyviai naudojamą elektroninį paštą (el. paštą).
§4. Teisiniai reikalavimai
1. Kiekvienas Vartotojas ir Klientas privalo perskaityti ir besąlygiškai sutikti su Taisyklių ir Sąlygų nuostatomis prieš naudodamasis MyGift.lt svetaine.
2. Kiekvienas Vartotojas ir Klientas patvirtina, kad yra teisiškai veiksnus.
§5. Taisyklių ir Sąlygų objektas
Taisyklėse ir Sąlygose nustatytos sąlygos, pagal kurias Įmonė MyGift.lt teikia Skaitmenines paslaugas savo internetinėje parduotuvėje, kurią galima rasti adresu MyGift.lt.
II NAUDOJIMASIS SKAITMENINE PASLAUGA
§6. Skaitmeninių paslaugų paskirtisPagrindinis Skaitmeninių paslaugų tikslas - suteikti Vartotojams ir Lankytojams galimybę įsigyti Prekių ir Skaitmeninę paslaugą.
§7 Rūpestingumo pareiga
1. Įmonė MyGift.lt deda visas pastangas, kad Paslaugos būtų teikiamos aukščiausiu lygiu.
2. Jei tai yra produktai, kuriems MyGift.lt turi Klientui parengti individualų grafinį dizainą, MyGift.lt įsipareigoja nemokamai parengti ne daugiau kaip 3 grafinius dizainus (arba dizaino pataisas) kiekvienai užsakomai prekei. Jei Klientas pageidauja pataisyti dizainą, tai bus įvykdyta darbo dienomis per 24 valandas nuo pranešimo apie pataisymą gavimo. Jei Klientas pageidauja papildomų dizainų ar pataisymų, MyGift.lt gali pareikalauti papildomo mokesčio už grafinį dizainą. Papildomo mokesčio dydis priklauso nuo užsakyto produkto tipo.
§8. Nėra Registracijos reikalavimo
1. Peržiūrint MyGift.lt siūlomų prekių asortimentą, registracija nebūtina.
2. Įsigyjant prekes svetainėje MyGift.lt registruotis nebūtina.
§9. Paskyros registracija svetainėje MyGift.lt
1. Norėdami užsiregistruoti svetainėje MyGift.lt, turite užpildyti registracijos formą, nurodyti savo vardą, pavardę arba slapyvardį (pseudonimą), el. pašto adresą ir slaptažodį, sutikti su MyGift.lt taisyklėmis ir sąlygomis.
2. Registracija svetainėje MyGift.lt yra savanoriška ir nemokama.
§10. Prisijungimas
Užsiregistravus MyGift.lt svetainėje, kiekvieną kartą norint prisijungti naudojamasi registracijos formoje nurodytais duomenimis.
§11. Paskyros ištrynimas
Norint ištrinti Vartotojo paskyrą svetainėje MyGift.lt, reikia išsiųsti elektroninį pranešimą (el. paštu) su prašymu ištrinti paskyrą adresu: info@mygift.lt
§12. Kvietimas sudaryti sutartį
Informacija apie MyGift.lt asortimente esančias Prekes ir Skaitmeninį turinį yra kvietimas sudaryti sutartį, kaip apibrėžta Lenkijos Respublikos civilinio kodekso 71 straipsnyje.
§13. Kainos
MyGift.lt svetainėje nurodytų Prekių ir skaitmeninio turinio kainą:
- sudaro PVM mokestis, kuri yra nurodyta Eurais kaip bendroji suma (brutto);
- neapima pristatymo išlaidų. Pristatymo išlaidos priklauso nuo Prekių pristatymo Klientui būdo, nuo užsakymo vertės bei dydžio ir yra pateikiamos Klientui pasirenkant produkto pristatymo būdą.
Bendra užsakymo suma (t.y. Prekių kaina kartu su pristatymo išlaidomis) nurodoma pirkinių krepšelyje prieš Klientui pateikiant užsakymą.
§14. Kainų keitimas
1. Įmonė MyGift.lt pasilieka sau teisę keisti Prekių kainas. Ankstesniame teiginyje nurodyta teisė neapima užsakymų, pateiktų iki kainos pakeitimo įsigaliojimo dienos.
2. Mažinant kainą, Įmonė MyGift.lt įsipareigoja nurodyti ne tik sumažintą, bet ir mažiausią produkto kainą per paskutiniąsias 30 dienų.
§15. Pristatymas
1. Įmonė MyGift.lt internetinėje svetainėje MyGift.lt, kurioje pateikiama konkreti Prekė, pateikia informaciją apie darbo dienų skaičių, t.y. darbo savaitės dienas nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus švenčių dienas, per kurias bus išsiųstas siuntinys su užsakytu produktu. Pirmiau pateikta informacija yra laikas, skaičiuojamas nuo užsakymo priėmimo apdorojimui iki prekės išsiuntimo Klientui kurjeriu. Užsakymo įvykdymo laikas nurodomas atsižvelgiant į galutinį visų užsakytų prekių komplektavimo laiką. Užsakymo įvykdymo laikas priklauso nuo to, ar atitinkamos Prekės yra prieinamos.
2. Lietuvoje ir už Lietuvos ribų užsakymo siunta gali būti pristatyta per kurjerių tarnybą Kliento nurodytu adresu.
3. Įmonė MyGift.lt neatsako už bet kokius tikslinės šalies nustatytus muito mokesčius siunčiant siuntinį už Lietuvos ribų.
4. Įmonė MyGift.lt neatsako už užsitęsusį pristatymo laiką ar neįvykdytą pristatymą dėl kliento pateiktų neteisingų ar nepilnų duomenų, įskaitant neteisingą ar nepilną pristatymo adresą arba negavus sutikimo su grafinio dizaino projektu (Prieš užsakant kai kuriuos produktus reikia patvirtinti parengtą dizainą, kad užsakymas galėtų būti pradėtas vykdyti).
5. Galimi pristatymo būdai:
- pristatymas per GLS kurjerį;
- pristatymas per DHL kurjerį;
- pristatymas kurjeriu su galimybe mokėti grynais pinigais
Pristatymo kurjeriu kaina 3.99€.
nemokamas pristatymas nuo 50€.
6. Pateikiant užsakymą pateikiamos aiškiai nurodytos prekių pristatymo išlaidos, kurios priklauso nuo Kliento pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdo.
7. Maksimalus užsakymo pristatymo terminas Lietuvoje yra iki 14 darbo dienų nuo ĮMONĖS MyGift.lt banko sąskaitos ar atsiskaitomosios sąskaitos įskaitymo dienos, jei apmokama iš anksto (elektroninis mokėjimas), arba nuo užsakymo pateikimo dienos, jei užsakymas apmokamas grynaisiais pinigais pristatymo metu.
8. Perduodant siuntinį kurjeriui, įmonė MyGift.lt neprisiima atsakomybės kai:
- Klientas neatsiima siuntinio
- Klientas atsisako priimti siuntą
- siuntinį atsiima neįgaliotas asmuo.
9. Skaitmeninis turinys nepateikiamas materialioje laikmenoje. Užsakymo vykdymo metu jis siunčiamas Klientui per "WeTransfer" svetainę.
§16. Užsakymo procesas
1. Užsakymo procesas pradedamas produkto puslapyje paspaudus "Įdėk į krepšelį". Kitas žingsnis - pereiti į pirkinių krepšelio puslapį ir pasirinkti užsakymo apmokėjimo ir pristatymo būdą. Tada prisijungti prie paskyros arba pateikti užsakymą kaip Lankytojas. Abiem atvejais reikia įvesti pristatymo adreso duomenis ir kontaktinę informaciją, kad vėliau galima būtų susisiekti su klientu. Tada pasirodys užsakymo santrauka, kurioje bus pateikta visa svarbi informacija, įskaitant išlaidas, prekių aprašymą, pristatymo informaciją ir informaciją apie Kliento, kaip vartotojo, teises, susijusias su įsigytu pirkiniu. Paskutinis užsakymo proceso etapas - paspaudus mygtuką "Užsakyti su įsipareigojimu sumokėti" ir atlikti apmokėjimą.
2. Įmonė MyGift.lt pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, kurio turinys ar nuotrauka gali pažeisti Lietuvos ar tarptautinę teisę, įskaitant turinį, kurstantį neapykantą dėl tautinių, etninių, rasinių, religinių skirtumų, skatinantį smurtą, įskaitant pornografinio pobūdžio turinį, pažeidžiant trečiųjų asmenų orumą ar gerą vardą, prieštaraujantį socialinio bendrabūvio principams ir apskritai laikomą moraliai smerktinu.
3. El.Parduotuvės pirkėjai yra atsakingi už turinį ir nuotraukas, kurias įtraukus ant produkto pirkėjo prašymu būtų pažeistos autorių ir gretutinės teisės.
4. Neapmokėtas užsakymas bus automatiškai anuliuotas po 7 dienų. Jei pageidaujate, kad atliktume kitą projektą, tiesiog pateikite naują užsakymą.
5. Sąskaitos faktūros ir koreguotos sąskaitos faktūros siunčiamos tik el. paštu.
§17. Mokėjimai
Įmonė MyGift.lt suteikia galimybę atsiskaityti šiais mokėjimo būdais:
- pristatymas su apmokėjimu grynaisiais pinigais
Didžiausia užsakymo suma, už kurią galima apmokėti grynaisiais pinigais, yra 100 Eur. Papildomai mokama paslauga - kaina 2,99 Eur; - kredito kartele (per GoPay);
- greitas bankinis pavedimas (per GoPay);
- Google Pay;
- Apple Pay;
- Tradicinis bankinis pavedimas Užsakymo įvykdymo laikas skaičiuojamas nuo to momento, kai lėšos įskaitomos į įmonės MyGift.lt banko sąskaitą.
- Paypal
Banko sąskaitos numeris: PL16 1140 1010 0000 4937 2600 1007 (mBank)
§18. Naudojimosi akcijomis/nuolaidomis sąlygos ir taisyklės
1. Akcijos MyGift.lt internetinėje parduotuvėje vykdomos periodiškai. Įmonė MyGift.lt kiekvienos akcijos trukmę nurodo akcijos skelbime, kuriame pranešama apie akcijos sąlygas.
2. Kiekvienam akcijos dalyviui bus išsiųsti produktai su atitinkama akcija arba bus suteikta atitinkama nuolaida apsiperkant parduotuvėje.
3. Akcijos negali būti sumuojamos su kitomis el.parduotuvėje taikomomis akcijomis ir nuolaidomis.
§19. Skundai/Pretenzijos
1. Įmonė MyGift.lt įsipareigoja Klientui, jei parduotos Prekės turi fizinių ar teisinių trūkumų (garantija).
2. Įmonė MyGift.lt atsako pagal teisinę garantiją už fizinius trūkumus, egzistavę tuo metu, kai pavojus perėjo Klientui arba atsirado dėl priežasčių, būdingų parduotai Prekei tuo pačiu metu.
Fizinį trūkumą sudaro parduotos Prekės neatitikimas pagal Pirkimo-pardavimo sutartį. Visų pirma, parduota Prekė neatitinka Pardavimo sutarties, jeigu:
- neatitinka savybių, kurias tokio tipo prekė turėtų turėti dėl pirkimo-pardavimo sutartyje nurodytos paskirties arba dėl aplinkybių ar numatyto panaudojimo,
- neatitinka savybių, dėl kurių buvimo Įmonė MyGift.lt užtikrino Pirkėją, pateikdama mėginį ar pavyzdį,
- netinka tai paskirčiai, apie kurią Klientas informavo Įmonę MyGift.lt sudarant pirkimo-pardavimo sutartį, o Įmonė MyGift.lt dėl tokios paskirties nepateikė jokių prieštaravimų,
- buvo perduotas Klientui nepilnos komplektacijos,
- neteisingo įrengimo ir eksploatavimo atveju, jei šiuos veiksmus atliko Įmonė MyGift.lt arba trečioji šalis, už kurią atsakinga Įmonė MyGift.lt, arba Klientas, kuris laikėsi nurodymų gautų iš Įmonės MyGift.lt.
3. Įmonė MyGift.lt yra atsakinga prieš Klientą, jei parduota Prekė yra trečiosios šalies nuosavybė arba jei ji yra apribota trečiosios šalies teise, taip pat jei Prekės naudojimo ar jos disponavimo apribojimas kyla dėl kompetentingos institucijos sprendimo ar nutarties; teisės pardavimo atveju Įmonė MyGift.lt taip pat atsako už teisės buvimą.
4. Įmonė MyGift.lt atleidžiama nuo atsakomybės pagal teisinę garantiją, jei Pirkėjas žinojo apie prekės defektą Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo metu; tokiu atveju skundą galima pateikti tik tuo atveju, jei paaiškėja kitas - Pirkėjui pirkimo metu nežinomas - Prekės defektas.
5. Įmonė MyGift.lt yra atsakinga prieš Klientą už parduotą Prekę, jei defektas nustatomas per dvejus metus nuo jos išdavimo.
6. Pirkėjas per vienerius metus nuo defekto nustatymo dienos turi teisę pareikšti garantinę pretenziją Įmonei MyGift.lt.
7. Atsiradus trūkumui, Klientas gali pateikti garantinę pretenziją įmonei MyGift.lt ir reikalauti atlikti vieną iš keturių veiksmų:
- pakeisti Prekę nauja,
- sutaisyti Prekę,
- sumažinti jos kainą,
- nutraukti sutartį - jei trūkumas yra esminis.
Reikalavimo pasirinkimas priklauso nuo pirkėjo.
8. Jei Pirkėjas reikalauja, kad Prekė būtų pakeista ar pataisyta, įmonė MyGift.lt gali atsisakyti tenkinti tokį prašymą, jei Pirkėjo nurodytas variantas:
a) būtų neįgyvendinamas Įmonei MyGift.lt.
arba
b) pareikalautų pernelyg didelių išlaidų, palyginti su antruoju iš galimų reikalavimu.
9. Įmonė MyGift.lt pateikia atsakymą į Kliento skundą per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų ir informuoja Klientą apie tolesnius veiksmus.
10. Tam, kad įmonė MyGift.lt išnagrinėtų skundą, būtina sąlyga ta, kad Klientas pristatytų skundžiamą(-as) Prekę (-es) kartu su Prekės(-ių) iš įmonės MyGift.lt pirkimo įrodymu nurodytu adresu: Księcia Ziemowita 53 (pastatas 4A), 03-885 Varšuva. Prekių pristatymo išlaidas padengia Įmonė MyGift.lt, neviršijant pigiausio pristatymo metodo kainos, siūlomos perkant Prekes iš MyGift.lt.
11. Jei dėl defekto pobūdžio, Prekės tipo ar jos sumontavimo būdo Prekės pristatymas Klientui būtų neįmanomas arba pernelyg sudėtingas, Klientas privalo sudaryti sąlygas Įmonei MyGift.lt pasiekti Prekę toje vietoje, kur ji yra.
12. Jei skundas išnagrinėjamas Kliento naudai - Įmonė Mygift.lt, priklausomai nuo pateikto reikalavimo, per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo skundo išnagrinėjimo dienos pataiso arba pakeičia Klientui Prekę į naują arba grąžina už skundžiamą Prekę mokėtiną sumą.
13. Įmonė MyGift.lt atlygina Klientui išlaidas, patirtas dėl skundo nagrinėjimo procedūros, įskaitant visų pirma Prekių pristatymo (grąžinimo ir siuntimo) išlaidas, neviršijančias pigiausio MyGift.lt siūlomo pristatymo būdo sumos.
14. Klientas, kuris įsigyja Prekes savo profesinės ar verslo veiklos tikslais (Klientas, kuris nėra vartotojas), turi teisę pateikti skundą pagal galiojančias teisines nuostatas.
15. Klientas gali pasinaudoti šiomis neteisminio skundų nagrinėjimo ir žalos atlyginimo galimybėmis:
- Ji turi teisę kreiptis į Prekybos inspekcijos apskrities atstovą su prašymu pradėti tarpininkavimo procedūrą, kad ginčas būtų išspręstas taikiai;
- Jis turi teisę kreiptis į nuolatinį taikų vartotojų teisių teismą, veikiantį prie Prekybos inspekcijos apskrities atstovo, dėl ginčo išsprendimo, sudarius pirkimo-pardavimo sutartį.
16. Naudojimasis neteisminėmis skundų ir žalos atlyginimo procedūromis yra savanoriškas ir abi šalys turi sutikti su tokia procedūra. Išsamią informaciją apie neteisminius skundų nagrinėjimo ir pretenzijų nagrinėjimo būdus, naudojimosi šiomis procedūromis taisykles galima rasti rajonų (miestų) vartotojų teisių apsaugos kontrolierių, visuomeninių organizacijų, kurių įstatymuose numatytos užduotys apima vartotojų teisių apsaugą, apskričių prekybos inspekcijų skyriuose ir interneto svetainėse.
17. Nemokamą pagalbą sprendžiant ginčą, kylantį iš sudarytos sutarties, Jums gali suteikti apskrities (savivaldybės) vartotojų teisių apsaugos kontrolierius arba visuomeninė organizacija, kurios įstatymuose numatytos užduotys apima vartotojų apsaugą, pvz. Nacionalinė Vartotojų Federacija.
18. Europos vartotojų centrų tinklas padeda spręsti tarpvalstybinius ginčus. Jų adresus galima rasti Europos vartotojų centro interneto svetainėje https://www.ecc.lt/lt/.
19. Jei esate vartotojas, taip pat galite pasinaudoti neteisminėmis skundų nagrinėjimo ir žalos atlyginimo procedūromis per EGS platformą pagal 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo ir Reglamentą (EB) Nr. 2006/2004 ir Direktyva 2009/22/EB (Reglamentas dėl vartotojų ginčų ODR).
20. Europos EGS platforma - tai interaktyvi interneto svetainė, kurioje, vartotojas gali pateikti skundą per EGS (internetinę ginčų sprendimo) internetinę platformą, kurią galima rasti adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
21. EGS platforma palengvina nepriklausomą, nešališką, skaidrų, veiksmingą, greitą ir sąžiningą vartotojų ir pardavėjų ginčų, susijusių su sutartinėmis prievolėmis, kylančiomis iš Europos Sąjungoje gyvenančių vartotojų ir Europos Sąjungoje įsisteigusių pardavėjų sudarytų internetinių pardavimo ar paslaugų teikimo sutarčių, neteisminį sprendimą internetu.
§20. TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
Klientas, kuris yra fizinis asmuo, perkantis svetainėje MyGift.lt tiek, kiek tai nesusiję su jo ūkine ar profesine veikla, arba fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkine veikla, kai iš sutarties turinio matyti, kad ji nėra profesinio pobūdžio, visų pirma dėl jo ūkinės veiklos pobūdžio, pateikto remiantis Centrinio registro ir informacijos apie ūkinę veiklą nuostatomis (būdamas vartotoju arba verslininku vartotojų teisėmis) gali nutraukti iš MyGift.lt įsigytų Prekių pirkimo-pardavimo sutartį nenurodant priežasties per 365 dienas nuo užsakymo pateikimo dienos. Vartotojo ar Verslininko Vartotojo teisėmis, grąžinama prekė negali būti apgadinta ar turėti naudojimo žymių. Jei grąžinama prekė yra nekokybiška arba turi naudojimo žymių, Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti priimti siuntą arba sumažinti grąžinamą sumą.
Vartotojas ar verslininkas vartotojų teisėmis pagal Vartotojų teisių įstatymo 38 straipsnį, neturi teisės atsisakyti sutarties:
- kai kaina arba atlygis priklauso nuo finansinių rinkų svyravimų, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti ir kurie gali įvykti iki sutarties nutraukimo termino pabaigos;
- kai paslaugų teikimo objektas yra neperdirbtas daiktas, pagamintas pagal Vartotojo ar Verslininko vartotojo teisėmis specifikacijas, kad atitiktų jo individualius poreikius;
- kai paslaugų teikimo objektas yra greitai gendantis produktas arba produktas, kurio galiojimo laikas yra trumpas;
- kai paslaugų teikimo objektas yra daiktas, pristatomas užklijuotoje pakuotėje, kurį išpakavus negalima grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
- kai paslaugų teikimo objektas yra prekės, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio yra neatskiriamai sujungtos su kitomis prekėmis;
- kai paslaugų teikimo objektas yra garso ar vaizdo įrašai arba kompiuterinės programos, pristatomos užklijuotoje pakuotėje, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
- skaitmeninio turinio, kuris nėra įrašytas materialioje laikmenoje, pristatymo metu, jeigu paslaugos teikimas pradėtas su vartotojo arba verslininko vartotojo teisėmis aiškiu sutikimu prieš pasibaigiant sutarties nutraukimo terminui ir po to, kai verslininkas jį painformavo apie teisės praradimą atsisakyti sutarties;
- dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus prenumeratos sutartis.
3. Kad būtų laikomasi termino, pakanka iki termino pabaigos išsiųsti sutarties nutraukimo pareiškimą.
4. Pareiškimą dėl sutarties nutraukimo Vartotojas arba verslininkas vartotojo teisėmis gali pateikti užpildant formą, kuri yra Taisyklių priedas Nr. 1, arba užpildant formą, kurios pavyzdys yra Taisyklių priedas Nr. 2.
5. Prekės siuntimo išlaidas Klientui, Vartotojui arba Verslininkui vartotojo teisėmis, nutraukus sutartį, padengia pats Klientas, Vartotojas ar verslininkas, vartotojo teisėmis.
6. Siuntų grąžinimo taisyklės:
Metodas Nr. 1:
Siuntiniai grąžinami per Packeta kurjerių tarnybą. Klientas turi galimybę grąžinti siuntą taip:
- Klientas supakuoja produktą, kartu pridėdamas užpildytą Sutarties nutraukimo formą.
-
Klientas savo lėšomis siuntinį išsiunčia į siuntų pristatymo punktą Lietuvoje Adresu:
Lithuanian National Post
ID95194324
R. Kalantos g. 59
52304 Kaunas
Lithuania
- 3. Svarbiausia, kad būtų užrašytas ant etiketės parduotuvės Mygift.lt identifikavimo kodas (ID).
- 4. Tada siuntinys siunčiamas atgal į "Packeta" sandėlį, o "Packeta" vėliau siuntinį išsiunčia Mygift.lt.
- 5. Išlaidos grąžinamos per 14 darbo dienų nuo pakuotės gavimo.
Metodas Nr. 2
Supakuota Prekė kartu su pareiškimu dėl sutarties nutraukimo arba su grąžinimo forma turėtų būti atsiųsta atgal įmonei Mygift.lt, nurodytu adresu:
MGD sp. z o.o.
Ul. Księcia Ziemowita 53 (4A pastatas)
03-885
Varšuva
Lenkija
7. MyGift.lt nepriima siuntinių, atsiųstų norint sumokėti grynaisiais pinigais.
8. Tuo atveju, kai Klientas yra verslininkas vartotojo teisėmis. kuris pasinaudoja teise nutraukti sutartį, Pardavėjas turi teisę patikrinti, ar šio asmens sudaryta sutartis buvo profesinio pobūdžio ir ar sutarties nutraukimas buvo įmanomas.
Pardavėjas numato, kad nesant šių būtinų sąlygų, Pardavėjas turi teisę neatsižvelgti į verslininko vartotojo teisėmis pareiškimą nutraukti sutartį.
9. Klientui įsigijus skaitmeninį turinį, kuris nebuvo pristatytas materialioje laikmenoje, sutarties nutraukti negalima.
§21. Paslaugų prieinamumas
1. Kiek tai leidžia teisės aktai, įmonė MyGift.lt neatsako už bet kokius MyGift.lt svetainės veikimo trikdžius, įskaitant sutrikimus, atsiradusius dėl nenugalimos jėgos (force majeure aplinkybių), neteisėtų trečiųjų šalių veiksmų ar dėl MyGift.lt svetainės nesuderinamumo su Kliento technine infrastruktūra.
2. Įmonė MyGift.lt deda visas pastangas, kad MyGift.lt teikiamos paslaugos būtų aukščiausio lygio, tačiau neatmeta galimybės laikinai sustabdyti prieigą prie internetinės parduotuvės MyGift.lt, jei yra būtina atlikti techninę priežiūrą, patikrą, pakeisti įrangą arba taip pat siekiant atnaujinti ar išplėsti MyGift.lt.
§22. Naudojimasis MyGift.lt
Vartotojas gali naudotis visomis MyGift.lt funkcijomis, įskaitant ir prekių įsigijimą iš MyGift.lt asortimento.
§23. Atsiliepimai
Įmonė MyGift.lt užtikrina, kad elektroninėje parduotuvėje skelbiami atsiliepimai būtų gaunami tik iš tų vartotojų, kurie įsigijo arba naudojo konkretų produktą. Patikra atliekama taip: paliekant savo atsiliepimą vartotojas turi nurodyti savo užsakymo numerį. Jei užsakyme, kuriam vartotojas norėjo pridėti atsiliepimą, nebuvo nė vieno produkto, sistema jį automatiškai atmeta.
§24. Produktų išdėstymas Pagal kategoriją
Produktas yra parodomas konkrečios kategorijos puslapyje, jei anksčiau buvo prie jo priskirtas. Kategorijų puslapiuose rezultatų skaičius yra 750, išskyrus atvejus, kai tai yra kombinuotoji kategorija - tokiu atveju - 300. Rūšiuojant produktus pagal kategorijas atsižvelgiama į 3 rodiklius: produkto paspaudimų skaičių, pridėjimo į krepšelį rodiklį ir produkto pardavimo kainą. Kuo didesnė šių parametrų vertė, tuo aukščiau produktas bus rodomas kategorijos puslapyje.
Paieškos sistemoje
Pirmiausia paieškos sistema iš duomenų bazės atrenka tuos produktus, kurių pavadinime yra paieškos žodis, atsižvelgdama į esamą kalbos versiją (paieška atliekama tik ta kalba, kuria rodomas puslapis).
Tada rezultatai surūšiuojami pagal pasirinktus filtrus (jei ieškome perkamiausių prekių, rekomenduojamų produktų, naujovių ir t.t.). - šias sąlygas atitinkantys produktai perkeliami į produktų sąrašo viršų). Tuomet rezultatai yra pateikiami naudotojui.
III Baigiamosios nuostatos
§25. Kontaktai su MyGift.ltNorėdami susisiekti su įmone MyGift.lt, siųskite pranešimą šiuo el. pašto adresu: info@mygift.lt
§26. Nuostatų galiojimas
Kompetentingam teismui arba valstybės institucijai, turinčiai jurisdikciją nagrinėti šį klausimą, pripažinus kai kurias Taisyklių ir Sąlygų nuostatas negaliojančiomis, likusios nuostatos lieka galioti.
§27. Teismo jurisdikcija
- Bet kokie ginčai, kylantys tarp Paslaugų teikėjo t.y. įmonės MyGift.lt ir Paslaugos gavėjo t.y. tarp Naudotojo ar Kliento, kuris nėra Vartotojas, ar tarp Verslininko vartotojo teisėmis, turi būti perduoti teismui, kurio jurisdikcijai priklauso Paslaugų teikėjo MyGift.lt buveinė.
- Kilus ginčui tarp Vartotojo arba Kliento, kuris yra Vartotojas arba Verslininko vartotojo teisėmis ir Įmonės MyGift.lt, Vartotojas arba Klientas turi teisę pasirinkti kompetentingą teismą ginčui spręsti iš kompetentingų bendrosios kompetencijos teismų.
§28. Taikomos nuostatos
Tuo atveju, kai kuri nors Taisyklių dalis neatitinka galiojančių teisės aktų, vietoj ginčijamos Taisyklių nuostatos taikomos atitinkamos Lenkijos teisės nuostatos.
§29. Siunčiamų pranešimų blokavimas
Įmonė MyGift.lt neatsako už tai, kad el.pašto serverių administratoriai blokuoja pranešimų siuntimą Vartotojo ar Kliento nurodytu el. pašto adresu, taip pat neatsako už tai, kad Vartotojo ar Kliento naudojamame kompiuteryje įdiegta programinė įranga ištrina ir blokuoja el. laiškus.
§30 Taisyklių ir Sąlygų keitimas
1. Įmonė MyGift.lt gali keisti Taisykles su sąlyga, kad atnaujintos Taisyklės ne vėliau kaip prieš 14 dienų iki jų įsigaliojimo bus pateiktos susipažinti Vartotojams, Klientams ir Lankytojams, kad būtų užtikrinta galimybė susipažinti su naujomis ar pakeistomis nuostatomis.
2. Jei Vartotojas nesutinka su Taisyklių ir sąlygų pakeitimais, per 14 dienų nuo informacijos apie Taisyklių ir sąlygų pakeitimus gavimo dienos privalo susisiekti su MyGift.lt el. paštu ir pranešti apie savo nesutikimą.
3. Nesutikus su Taisyklių nuostatų pakeitimais, iš karto po to, kai MyGift.lt gaus tokią informaciją, Vartotojo paskyra bus ištrinta iš el.parduotuvės sistemos, o naujos Taisyklių nuostatos jam nebus taikomos.
4. Užsakymai, kuriuos Vartotojai pateikė iki įsigaliojant Taisyklių pakeitimams, tvarkomi pagal ankstesnes Taisyklių nuostatas.
§31. Taisyklių ir sąlygų prieinamumas
Taisykles ir sąlygas galima peržiūrėti elektroniniu būdu adresu www.mygift.lt/pages/show/1, kurias galima atsisiųsti ir atsispausdinti.
§32. Priedai
Taisyklės ir Sąlygos papildytos dviem priedais. Pirmasis priedas yra Sutarties nutraukimo forma. Antrasis yra Privatumo politika, kurioje pateikiamos nuostatos dėl asmens duomenų apsaugos.
§33. Taisyklių ir sąlygų įsigaliojimas
Taisyklės ir sąlygos įsigalioja 2022 m. birželio 10 d.